Jak możemy Ci pomóc?

FAQ

Moje konto

Jak stworzyć konto?  

Aby utworzyć konto, przejdź do sekcji Moje konto (awatar) w prawym górnym rogu, a następnie wybierz Stwórz konto. Następnie w formularzu poprosimy Cię o podanie imienia i nazwiska oraz danych do logowania: adresu e-mail i hasła.

Zapomniałem/-am hasła do logowania – co zrobić?  

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do logowania, możesz skorzystać z opcji resetowania. Wejdź na stronę logowania i naciśnij "Zapomniałeś hasła". W formularzu zostaniesz poproszony/-a o podanie adresu e-mail, z którego zostało założone konto. Po chwili na Twojej skrzynce powinna znaleźć się wiadomość z linkiem do resetowania hasła. Po kliknięciu w link będziesz mieć opcję zmiany hasła na nowe. 
Zdarza się, że tego typu wiadomości z linkiem do resetowania trafiają do spamu. Sprawdź koniecznie ten folder, jeśli nic nie trafiło na Twoją główną skrzynkę odbiorczą. Jeśli nie otrzymałeś/-aś od nas maila z informacją o zmianie hasła, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: hello@kidstory.eu 

Jak mogę zmienić dane na swoim koncie?  

Wszystkie informacje, które zostały przez Ciebie wprowadzone w koncie użytkownika, możesz na bieżąco zmieniać. Zaloguj się na swoje konto klikając tutaj.
W panelu Moje konto możesz zmienić swoje podstawowe adresy wysyłkowe.

Jak usunąć konto?  

Jeśli chcesz usunąć konto w sklepie Kid Story.pl, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: hello@kidstory.eu

Zamówienie

Jak złożyć zamówienie? 

Jeśli potrzebujesz wskazówek krok po kroku, jak złożyć zamówienie w sklepie Kid Story, przejdź do naszej sekcji. Jak zamawiać, w której znajdziesz wszystkie niezbędnie informacje.  

Jak użyć kodu rabatowego?  

Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy w sklepie Kid Story, dodaj produkty do koszyka, a następnie kliknij Realizuj zamówienie.  W podsumowaniu zamówienia po prawej stronie, poniżej kwoty do zapłaty, znajdziesz opcję Kod rabatowy. Wpisz kod rabatowy i naciśnij Zastosuj. Po jej naciśnięciu kwota w podsumowaniu zamówienia powinna zostać obniżona.  
Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami (nie aktywuje zniżki na przecenione produkty).

Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

Aby poprawnie umieścić produkt w koszyku, należy wybrać z listy jego rozmiar (dotyczy to również oznaczenia "OS", które odnosi się do produktów występujących w jednym rozmiarze).

Jaki jest czas dostawy zamówienia?  

Zamówienia w sklepie Kid Story wysyłane są w przeciągu 24h w dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty. W tym czasie zamówienia są przygotowywane do wysyłki i przekazywane kurierowi do dostawy. 
Firma kurierska poinformuje Cię mailowo i/lub telefonicznie o szacowanym terminie dostawy. Swoja przesyłkę możesz latwo zlokalizować i śledzić jej trasę. Tutaj znajdziesz wszystkie informacje o śledzeniu przesyłki.  

Jakie są metody dostawy?  

Informacje o opcjach i kosztach dostawy w sklepie Kid Story znajdziesz, klikając tutaj.  

Czy mogę otrzymać fakturę?  

Do każdego zamówienia w sklepie Kid Story dołączana jest elektroniczna faktura. Wysyłamy ją w formie załącznika w mailu potwierdzającym zamówienie.  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Jeśli zamówienie jest składane na firmę, należy umieścić wszystkie niezbędne dane (NIP, nazwę firmy itd.) w trzecim kroku składania zamówienia (Faktura i płatność) i kliknąć przycisk Zapisz adres. Przy finalizacji zamówienia należy dodatkowo zweryfikować, czy dane firmy się zgadzają.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Nie, zamówienia należy składać przez stronę Kid Story.pl.

Jak mogę śledzić przesyłkę?  

Informacje o tym, jak śledzić przesyłkę, znajdziesz w tym miejscu.  

Czy mogę zmienić adres doręczenia? 

Jeśli chcesz zmienić adres doręczenia przesyłki, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.  
Po przekazaniu zamówienia firmie kurierskiej zmiana adresu doręczenia możliwa jest za pośrednictwem strony przewoźnika.

Co zrobić, gdy płatność Przelewy 24 się nie powiedzie?

Jeśli z jakichś przyczyn płatność za pomocą Przelewy 24 się nie powiedzie, link do ponowienia płatności powinien zostać wysłany na adres e-mail w przeciągu pół godziny. W przypadku braku otrzymania linku lub dalszych utrudnień z dokonaniem płatności prosimy o kontakt w Działem Obsługi Klienta.

Czy jest dostępna wysyłka za granicę? 

Tak realizujemy zamówienia za granicę do następujących krajów Czechy, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Słowacja.

Jak i na jakim etapie mogę edytować zamówienie? 

Swoje zamówienie możesz edytować przed przekazaniem go do realizacji. Na tym etapie możesz zmienić: adres i metodę dostawy, dane do wysyłki/faktury oraz zawartość zamówienia. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: hello@kidstory.eu  

Jak mogę anulować zamówienie? 

Swoje zamówienie możesz anulować przed przekazaniem go do realizacji. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:  hello@kidstory.eu. 

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?  

Anulowanie zamówienia może wynikać m.in. z problemów z płatnością (zamówienie nie zostało przez Ciebie opłacone) lub dostępnością produktów.
Informacja o anulacji jest wysyłana osobnym mailem, a także widnieje w zakładce Moje konto w sekcji Zamówienia. 

Zwroty i reklamacje

Jak mogę zwrócić produkt?

Każdy produkt zakupiony w sklepie Kid Story można zwrócić w przeciągu 30 dni. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Wszystkie informacje o zasadach i procedurze zwrotu znajdziesz w zakładce Zwroty. 

Jak zarejestrować przesyłkę zwrotną na stronie DPD?

Aby umówić kuriera po odbiór przesyłki zwrotnej, należy kliknąć tutaj, a następnie wpisać numer listu przewozowego znajdującego się na etykiecie otrzymanej paczki w lewym górnym rogu. Numer ten liczy 14 znaków. Można także przekopiować go z potwierdzenia wysyłki zamówienia.

Ile mam czasu na zwrot/wymianę produktu? 

Na wymianę lub zwrot przysługuje 30 dni od momentu otrzymania zamówienia. 

Jak mogę złożyć reklamację?  

Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w sklepie Kid Story.

Co podlega reklamacji?  

Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w sklepie Kid Story.

W jaki sposób otrzymam zwrot środków?  

W przypadku pozytywnie rozpatrzonego zwrotu bądź reklamacji zwrot należności odbywa się w takiej samej formie, w jakiej dokonano zapłaty za zamówienie. Jeśli została wybrana opcja płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem, należy podać dane do przelewu w formularzu zwrotu lub reklamacji.  
Zwrot należności powinien trafić na Twoje konto do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej lub po akceptacji wniosku reklamacyjnego. W praktyce zwrot środków odbywa się w przeciągu 3-5 dni roboczych.  

Bezpieczeństwo i inne

Czy produkty, które kupuję, są oryginalne? 

Wszystkie produkty w sklepie Kid Story pochodzą od sprawdzonych marek i producentów. Gwarantujemy, że nasz towar jest oryginalny i nieużywany. W przypadku jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z naszym zespołem z Biura Obsługi Klienta, który rozwieje Twoje wątpliwości i dostarczy informacji, których potrzebujesz. 

Czy płatności na stronie są bezpieczne? 

Płatności online za zakupy w sklepie Kid Story odbywają się za pośrednictwem platformy Przelewy24. Dostępne opcje (płatność online kartą kredytową i przelewem elektronicznym) są w pełni bezpieczne. 

W jaki sposób są wykorzystywane moje dane? 

Wszystkie informacje o przechowywaniu, przetwarzaniu i wykorzystywaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności i cookies.  

Czy mogę kupić produkty stacjonarnie?  

Na obecną chwilę sprzedaż w sklepie Kid Story prowadzona jest wyłącznie w trybie online. Jeśli nie wiesz, jak zamówić u nas produkt, przejdź do poradnika, w którym opisaliśmy wszystkie kroki zakupu. W razie pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym zespołem. 

W jaki sposób mogę skontaktować się ze Kid Story.pl? 

Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji na każdym etapie zakupu. Jeśli potrzebujesz wsparcia, masz pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego, wiadomości e-mail lub bezpośrednio, dzwoniąc na naszą infolinię. Wszystkie dane do kontaktu znajdziesz tutaj.